هتل های دبی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل لردز دبی

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

هتل لردز یکی از بهترین هتل های 3 ستاره منطقه دیره دبی می باشد. این هتل متشکل از 117 اتاق است.کارکنان هتل لردز با مهربانی و احترام فراوان آماده خدمتگزاری به مهمانان خود هستند. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 3 ستاره داشتن یکفروشگاه و یک صرافی برای راحتی و رفاه مسافران تورلحظه آخری دبی می باشد.

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

از اماکانات ورزشی هتل لردز می توان به سالن بدنسازی , سالن بیلیارد , استخر روباز , رستوران , بار , بوفه صبحانه و... اشاره کرد. علاوه بر این غذاهای رستوران این هتل بسیار لذیذ و خوش مزه است.مسافران تور دبی تیر 95 با اقامت د ر این هتل 3 ستاره می توانند طعم غذاهای لذیذ را بچشند. از دیگر امکانات هتل لردز داشتن اتاق بازی برای کودکان می باشد که آسایش را برای خانواده ها فراهم آورده است.

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

 

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی  از شیکترین هتل های سه ستاره که در منطقه دیره دیده می شود م در نزدیکی مراکز تجاری و بانک ها قرار گرفته است این هتل ساختمانی دارد که به معماری گذشته شبیه است از امکانات لازم برای مسافران تور دبی خرداد 95 می توان به سینما ، دیدنی و مراکز خرید ، ایستگاه اتوبوس ، بازار طلا همچنین قابل ذکر است که هتل لند مارک تا مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله دارد . هتل لند مارک دبی دارای کارکنان و مدیری کار آمد است که جو دوستانه ای را برای میهمانان خود فراهم آورده اند از ویژگی  های بارز این هتل که گردشگران تور دبی تابستان 95 را به سوی خود جلب کرده این است که با توجه به امکانات خوب خو دارای قیمتی مناسب  می باشد . هتل لند مارک دبی دارای 168 اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن که با رنگ های ملایم و شیک تزئین شده است که باعث شده فضایی رویاای و آرام برای میهمانان فراهم شود از دیگر امکاناتی خاص و خدماتی ۲۴ ساعته که برای مسافران تور دبی در نظر گرفته اند . رفتار کارکنان  هتل با میهمانان صمیمانه و دوستانه و آنها همواره سعی می کنند که بهترین نوع خدما را به میهمانان خود ارائه دهند .

 




:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: